Digitalizálás, dokumentumkezelés, ügyvitel, vállalatirányítás

Digitális forradalom jöhet a kkv-knál

Egyre inkább nő az online fizetés iránti igény.

0 7

Digitális forradalom jöhet a kkv-knál

Az okostelefonok és állandó online jelenlét következtében 2017-ben az e-kiskereskedelem közel hatszor nagyobb forgalomnövekedést ért el, mint a hagyományos kiskereskedelem. Habár a vevők részéről még mindig a készpénz a legnépszerűbb fizetőeszköz, egyre inkább nő az online fizetés iránti igény, amire a kkv-szektornak is reagálnia kell – jelzi a K&H.

A múlt évben a hazai online értékesítés forgalma elérte a nettó 545 mil­liárd forintot, ezzel a teljes magyar kereskedelmi forgalom 6,2 százaléka zajlott a virtuális térben. – Amikor egy nap átlagosan 150-szer nyúlunk a mobiltelefonunk után, és szinte állandóan on­line vagyunk, nem meglepő, hogy az e-kereskedelem 27 százalékos forgalomnövekedést tudhatott magáénak 2017-ben, míg a hagyományos kiskereskedelem 4,7 százalékot – mondta el Kovács Viktor Zoltán, a K&H kkv marketing főosztály vezetője az eNET Internetkutató és Tanácsadó Kft. adatai alapján.

- Hirdetés -

Szükség van rá azonban, hogy a hazai vállalkozások digitálisan fejlesszék magukat, hiszen eközben a Deloitte felmérése szerint a kkv-k közel felének, 44 százalékának van egyáltalán honlapja – mondta el Kovács Viktor. Ahhoz, hogy egy vállalkozás beszállhasson az e-kereskedelembe, az első és legfontosabb technikai lépés a digitalizáció vonalán a weboldal létrehozása, amit a webshop kialakítása és a fizetési megoldások kitalálása követ. (Magyar Idők via DWP Digital, a digitalizációs portál)

 

Címkék: digitális, kkv, okostelefon, online jelenlét, online fizetés, kkv-szektor, dwp digital, digitalizáció, vállalkozás,

Itt tudsz válaszolni

E-mail címed nem kerül nyilvánosságra.

Free WordPress Themes