Digitalizálás, dokumentumkezelés, ügyvitel, vállalatirányítás

Telefonról irányított hotel

a foglalástól a kicsekkolásig és a fizetésig mindent telefonról lehet intézni.

0 6

Telefonról irányított hotel

Budapesten nyílt meg Európa első, a vendég okostelefonjával vezérelhető okosszállodája, ahol a foglalástól a kicsekkolásig és a fizetésig mindent telefonról lehet intézni.

A Nyár utca 32. szám alatt nyílt meg a 40 szobás KViHotel, amely szlogenje szerint a jövő elvárásai alapján a holnap utazói számára kínál egyedülálló élményt. A legfőbb újdonságot az jelenti, hogy a minimális személyzettel működő szálloda szinten minden funkcióját a vendég irányítja saját okostelefonjáról.

- Hirdetés -

Ehhez le kell tölteni a TMRW Hotels mobilapplikációját (Androidra és iOS-re érhető el), amelyből aztán minden szolgáltatást igénybe lehet venni. Már a foglalás is intézhető az alkalmazásból, majd – a repülőutakhoz hasonlóan – az érkezés előtt már 48 órával be lehet csekkolni, kiválasztva az emeletet és a szobát is. (Ha a helyi jogszabályok előírják, ehhez bekéri és biztonságosan tárolja a vendég személyes adatait, illetve azonosító okmányának szkennelt képét.) A telefon Bluetooth-kapcsolaton keresztül szobakulcsként is szolgál, késő éjszakai érkezés esetén pedig a szálloda főbejáratát is így lehet nyitni. A TMRW Hotels alkalmazásból vezérelhető a hűtés és a fűtés, akár a távolból is – a vendég még indulás előtt beállíthatja, hogy milyen hőmérséklet várja a kiválasztott szobában. Ugyancsak az applikációból kérhető extra takarítás vagy virtuálisan kitehető a „Ne zavarjanak!” tábla. Távozás előtt a kijelentkezés és a fizetés is sorban állás nélkül, a mobilról intézhető; a bankkártyás fizetés mellett hamarosan elérhető lesz a PayPal-opció is

Mindehhez a szálloda egész területén ingyenes, szélessávú wifi áll a vendégek rendelkezésére. Az applikáció (azaz a szálloda) használatát szöveges segítség és videó is támogatja, a virtuális ügyfélszolgálat és a szálló diszpécserszolgálata bármilyen üzenetküldési csatornán (Facebook Messenger,WhatsApp, Skype, iMessage, egyebek) elérhető.

De nem csak a vendégek, hanem a személyzet is használja az okostelefonját. Nekik a TMRW HK (housekeeping) alkalmazás jár. A rendszer egy előre megírt algoritmus szerint szervezi és osztja ki a teendőket a szobalányoknak; például prioritást kap az a szoba, ahova aznap új vendég érkezik. A feladatokat mindenki a saját okostelefonján tudja követni. A széleskörű digitalizációnak köszönhetően a szálloda papírfelhasználása gyakorlatilag nulla.

A későbbiekben a fejlesztő TMRW újabb alkalmazásokkal is elő fog állni. Lesz appllikáció diákszállások (TMRW Hostels), apartmanházak (TMRW Apartments) és irodák (TMRW Offices) működtetésére. A fejlesztő mindegyiknél azt ígéri, hogy a digitalizációnak köszönhetően a létesítmények működése egyszerűbb és átláthatóbb, a költségek pedig tervezhetőbbek lesznek. (DWP Digital Portál a Jövőkép utánközléseként)

Itt tudsz válaszolni

E-mail címed nem kerül nyilvánosságra.

Free WordPress Themes