Digitalizálás, dokumentumkezelés, ügyvitel, vállalatirányítás

Ügyvitel 2018 szakmai nap – 2018. november 8.

Ügyvitel 2018 szakmai nap - Az ügyvitel, vállalatirányítás, erp újdonságai

0 1

Ügyvitel 2018 szakmai nap – 2018. november 8.

Hiánypótló szakmai rendezvény! A Menedzser Praxissal közö szervezésben.

Részvételi díj 2018. október 22-ig: HUF 29.900,- + áfa (HUF 39.000,- + áfa / fő helyett)

- Hirdetés -

Hosszú évek óta nem volt ilyen szakmai rendezvény az ügyvitel és a hozzá kapcsolódó területeken (vállalatirányítás, erp, dokumentumkezelés, pénzügy-számvitel) területén.

Ön se hagyja ki, érdemes eljönnie, hogy megtudja mennyit változott a terület az utóbbi időben és merre tart most az ügyvitel.

Amit Ön máshol nem kap meg:
1. A legfrissebb ügyviteli trendek, tanulmányok, cikkek a szakma képviselőitől (a Konferencia Magazinban).
2. Bemutatjuk az ügyviteli terület Hétköznapi Hőseit – azokat, akik egy-egy szervezetnél többet tettek munkájuk során, mint az munkaköri leírásuk alapján elvárható lett volna (oklevél átadás az elismert munkatársaknak).
3. Összegyűjtjük az ügyviteli terület újdonságait, hogy Ön is lépést tarthasson a fejlesztésekkel (a Konferencia Magazinban).

Ügyvitel 2018 szakmai nap – Az ügyvitel, vállalatirányítás, erp újdonságai

A digitalizálódó környezet és partnerek a legkonzervatívabb szervezeteket is rákényszerítik, hogy új utakat keressenek, alkalmazkodjanak – az ügyvitel területén is. A cég különböző rendszereinek különböző adatait úgy kell használhatóvá tenni, összekapcsolni, hogy mind egy célt szolgáljanak.
Napjaink aktualitása, hogy hogyan lehet akár kisebb szervezeteknél (kis- és középvállalkozások esetén) is megvalósítani ezt az integrációt – ma, vagy holnap, holnapután – legalább részlegesen? Lehet-e az ügyfélélmény az a vezérelv, aminek a mentén összerendeződhetnek a legkülönbözőbb alkalmazások?

A résztvevők szakértői elõadások keretében ismerhetik meg az aktuális trendeket, a jövőt meghatározó gazdasági folyamatokat, illetve megoldásokat, így könnyebben és megnyugtatóan tervezhetik a jövőjüket. Előadóink: az adott szakterület elismert képviselői, akik érthetően, a felhasználók nyelvén beszélnek.

2018 legeredményesebb, legsikeresebb ügyviteli megoldásai, fejlesztései a legjobbaktól!

Időpont: 2018. november 8., csütörtök, 12.00¬–18.00
Helyszín: Falk1 Rendezvényközpont – Edutus Ház, 1055 Budapest, Falk Miksa utca 1.
Részvételi díj 2018. október 22-ig: HUF 29.900,- + áfa (HUF 39.000,- + áfa / fő helyett)

P R O G R A M

12.15 – 12.30 – Regisztráció (Networking)

12.30 – 12.40 – Megnyitó – Köszöntő – Rivaldafényben az ügyvitel
Előadó: Fodor Zoltán, szakmai igazgató, DWP Digital Portál

12.40 – 13.00 – Ügyvitel trendek – A jelen és a jövő kihívásai, amelyek a KKV-re várnak – helyzetkép és problémák – Egyedi igények és rendszerintegráció
Előadó: Schramm Károly, ügyvezető, SmartFront Kft.

13.00 – 13.20 – “Digitális átállás”, avagy hogyan tanítsunk meg egy elefántot táncolni?
Előadó: Szekrényi Péter, ügyvezető, AmTech Kft.

13.20 – 13.40 – A felhő alapú, online ügyviteli rendszerek – tulajdonságok, a legkritikusabb tudnivalók a jelenről és a jövőről – Hogyan feleltethetőek meg a rendszerek az egyre növekvő elvárásoknak? (cég áttekintés, KPI-k, ergonómia, design, csoportmunka, mobil, stb.)
Előadó: Schramm Károly, ügyvezető, SmartFront Kft.

13.40 – 14.00 – Az online/elektronikus számlázás most és a közeli jövőben, NAV tapasztalatokkal: megoldások és felkészülés a várható változásokra
Előadó: Csiba András, vezérigazgató, SD Dokumentumközmű Zrt. (felkérés alatt)

14.00 – 14.20 – Hogyan tegyük a szervezetet alkalmassá a digitális átállásra? A folyamat a gyakorlatban: lehetőségek és veszélyek a tapasztalatok alapján – a stratégiától a változásmenedzsmenten át a digitalizáció megvalósulásáig
Előadó: Szabó László, ügyvezető, Thalassys Kft.

14.20 – 14.40 – A Service design szerepe az üzleti vállalkozásokban
Előadó: Csernátony Fanni és Pais Panni, szakértők, Cellux Csoport

14.40 – 15.00 – „Hová lesz az EMBER a digitalizáció világában?” – Az ERP rendszer-bevezetések – és az emberi tényezők jelentősége a sikerekben és bukásokban
Előadó: Kaiser Krisztina, ügyvezető, SekaSoft Kft.

15.00 – 15.20 Az ember a technológia mögött: a kultúra a vállalat sikerességének motorja
Előadó: Benyovszky Tünde, alapító, ügyvezető partner, BeSpokePrinciples

15.20 – 15.40 Kávészünet (Networking)

15.40 – 16.00 – Esettanulmány (felhasználó által)

16.00 – 16.10 – Az ügyviteli terület “Hétköznapok Hőse” elismerés – oklevél átadás

16.00 – 16.20 – Az ügyvitel rendszerek és a projektmenedzsment: itt vannak a digitális projektmenedzserek
Előadó: Tanács Lajos, ügyvezető, Wunderplan Kft., (Derrick és Harry blog)

16.20 – 16.40 – Átmenet a digitalizációhoz: üzleti folyamatok korszerűsítése szkenneléssel
Előadó: Pataki Tamás, üzletágvezető, Canon Hungária Kft.

16.40 – 17.00 – A digitális dokumentumkezelés újdonságai – Szerződések, számlák, bizonylatok, hitelesség, archiválás, folyamatautomatizálás, workflow és projektkezelés, beszerzéstámogatás – felhőből is?
Előadó: Rónai Gergely, ügyvezető, Webpartners Media Group Kft.

17.00 – 17.20 – Ügyfélélmény pontok a digitális és hagyományos szervezeti folyamatokban
Előadó: Arany János, üzletágvezető, SAP Hungary Kft. (felkérés alatt)

17.20 – 17.30 – Kérdések és programzárás

További információ: DWP Digital Portál

A konferencia programját folyamatosan frissítjük, a jelentkezők, regisztrálók, érdeklődők folyamatos tájékoztatást kapnak minden lényeges információról.

Elérhetőségek
Fodor Zoltán
szakmai igazgató
06 (30) 866 64 85
fodor.zoltan.levelezes@gmail.com

Itt tudsz válaszolni

E-mail címed nem kerül nyilvánosságra.

Free WordPress Themes