Digitalizálás, dokumentumkezelés, ügyvitel, vállalatirányítás

Ügyvitel XPO 2018 – Ügyviteli és vállalatirányítási rendszerek szakmai konferencia és kiállítás

Hiánypótló szakmai rendezvény ügyvitel, vállalatirányítás területen.

0 14

Ügyvitel XPO 2018 – Ügyviteli és vállalatirányítási rendszerek szakmai konferencia és kiállítás

Hiánypótló! Évek óta nem volt ilyen szakmai rendezvény ügyvitel, vállalatirányítás területen – Ön se hagyja ki most, jelentkezzen Super Early Bird kedvezménnyel! Szervező: DWP Digital Portál.

Az egyre bonyolultabb folyamatok, a cégen belüli adminisztráció összetettsége elengedhetetlenné tette a könnyen használható és költséghatékony informatikai rendszerek alkalmazását. De valóban könnyen használható? És a legjobb az Ön számára a mostani rendszer? A konferencia célja a jelenleg elérhető ügyviteli, vállalatirányítási rendszerek bemutatása és megoldási javaslatok felkínálása, új rendszer bevezetéséhez vagy a meglévő fejlesztéséhez modernizáláshoz.

- Hirdetés -

Az elmúlt évek során olyan ügyfelek választottak minket, mint például: Magyar Nemzeti Bank, MAGYAR POSTA Zrt., Radioaktív Hulladékkezelő Kft., EGIS Gyógyszergyár Zrt., MOL Magyar Olaj- és Gázipari Nyrt., MINISZTERELNÖKI HIVATAL, RICHTER GEDEON Nyrt., CANON Hungária Kft., DÍJBESZEDŐ HOLDING Zrt., KONICA-MINOLTA Magyarország Kft., KODAK Magyarország Kft., Sanofi-Aventis/CHINOIN Zrt., XEROX Magyarország Kft., Közigazgatási- és Igazságügyi Minisztérium, XAPT Hungary Kft., DIÁKHITEL Központ Zrt., IRON MOUNTAIN Magyarország Kft., FŐTÁV Zrt., FŐGÁZ Zrt.

Konferencia

Szakértői elõadások keretében ismerheti meg az aktuális trendeket, a jövőt meghatározó gazdasági folyamatokat, illetve megoldásokat, így könnyebben és megnyugtatóan tervezhet. Előadóink: a szakma elismert képviselői, akik érthetően, a felhasználók nyelvén beszélnek.

Építsen szakmai kapcsolatokat – Networking!

Kiállítás

Az ország elismert, vezető cégei mutatják be Önnek az ügyviteli munkához nélkülözhetetlen modern rendszereket, megoldásokat, szoftvereket, eszközöket, kellékeket és kiegészítõket.

Figyelünk Önre!

Fogalmazza meg és küldje el az Önt foglalkoztató kérdést, továbbítjuk a megfelelő előadónak!

Előző konferenciánkról vélemény: “Kedves Zoltán! Megtisztelő volt ilyen remek szakértő kollégák között előadni, köszönöm a lehetőséget! Egymás előadásait is nagy érdeklődéssel hallgattuk. Gratulálok a lelkiismeretes, aktuális tudást bővítő konferenciaprogram összeállításához, régen voltam ilyen informatív szakmai találkozón! A HR fejlesztés vállalati képviselőinek kifejezetten ajánlott, hasznos tematika. Sok sikert kívánok az innováció iránt elkötelezett, további munkájához! Varga Sylvia, Wanderlee Magyarország igazgató, CreatiCity Intézet Kft. alapító”

Ügyvitel XPO 2018 – Ügyviteli és vállalatirányítási rendszerek szakmai konferencia és kiállítás

Szervező: DWP Digital Portál.

Időpont: 2018. július 17., kedd, 12.00 – 18.00 óra

Helyszín: Budapest, FALK1 Rendezvényközpont – Edutus Ház, 1055 Budapest, Falk Miksa utca 1.

Super Early Bird ellenérték 2018. május 25., 24.00 óráig: HUF 9.900,- + áfa / fő (HUF 39.000,- + áfa / fő helyett)

Early Bird ellenérték 2018. június 8., 24.00 óráig: HUF 19.000,- + áfa / fő (HUF 39.000,- + áfa / fő helyett)

Jelentkezés >>>

A jelentkezés után visszaigazolást küldünk, minden szükséges tudnivalóval! (A jelentkezési lapon kérjük tüntesse fel a kedvezmény típusát és mértékét – köszönjük!)

Rendezvényünket ajánljuk:

– gazdasági vezetőknek, főkönyvelőknek, könyvelőknek
– pénzügyi, számviteli szakembereknek, vezetőknek
– informatikai, IT vezetőinek és munkatársainak, vezetőinek
– adminisztrációs és back office vezetőknek, munkatársaknak
– tájékoztatási és dokumentumkezelési vezetőknek
– GDPR menedzsereknek, felelősöknek
– őrdeklődő szakembereknek, akik szeretnének lépést tartani a legmodernebb megoldásokkal.

A rendezvény konferencia részében szakmai előadók és a fejlesztő cégek képviselői ezen rendszerek alkalmazásának szükségességéről, hatékonyságáról és alkalmazhatóságáról beszélnek. Az XPO részen mutatják be rendszereiket a gyártó, forgalmazó cégek.

Témakörök:

Új, kulcsrakész, költséghatékony megoldások – Integrált ügyviteli és vállalatirányítási rendszerek, újdonságok – Biztonság, adatbiztonság, informatikai biztonság, adatvédelem – Bérszámfejtő, könyvviteli, TB-, raktár rendszerek – Beszállítói megoldások/kapcsolatok – IT trendek – Ügyviteli trendek, fejlődési irányok – Ügyviteli tanácsadás – Hatékony folyamatmenedzsment – Automatizálás, automatizált megoldások – Felhasználói élmény az ügyvitel területén – Digitális aláírás az ügyvitelben – Ügyviteli Audit – Üzleti intelligencia (BI) az ügyvitelben – Felhő rendszerek – Mobil hozzáférés újdonságok – Humán ügyvitel – Az üzleti stratégia (digitalizációs stratégia) és ügyviteli rendszer fejlődése – Pályázati források – Vállalatirányítási, ügyviteli rendszer költség és megtérülés, fenntartási költségek a digitalizáció korában – Digitalizálás – számlafeldolgozás – Online számlázás – Jogi szabályozás, változáskövetés – Digitális dokumentumkezelés – Kitekintés a fejlődési irányokra, a jövő munkakörnyezetére

Kiemelt témáink: GDPR tapasztalatok az ügyviteli, vállalatirányítási, dokumentumkezelési rendszerek kapcsán és az emberi tényező jelentősége

Igény esetén a rendezvény ideje alatt szakmai konzultációra van lehetőség – kérjük jelezze igényét!

Támogatóink

Támogató partnereink velünk együtt elkötelezettek a modern és digitálisan támogatott ügyvitel, vállalatirányítás mellett. Hiszünk benne, hogy a szofisztikált rendszerek növelik az szervezeti hatékonyságot és ügyfélelégedettséget és értéket teremtenek. Mi velük együtt nyerünk, és Önök is nyerni fognak, ha velük dolgoznak.

Jól esik, hogy idáig velünk tartott. Ha van ideje, tartson velünk élőben is július 17-én! Ha pedig érdemesnek tartja az Ügyvitel XPO-t, meséljen róla egy barátjának. Akárhogyis dönt, köszönjük a figyelmét.

Jelentkezés >>>

A konferencia programját folyamatosan frissítjük, a jelentkezők, regisztrálók, érdeklődők folyamatos tájékoztatást kapnak minden lényeges információról.

Elérhetőségek
Fodor Zoltán
szakmai igazgató
06 (30) 866 64 85
rendezveny@uzletfejlesztes.hu

Itt tudsz válaszolni

E-mail címed nem kerül nyilvánosságra.

Free WordPress Themes